طراحی وب برای Dummies - طراحی وب سایت

Wiki Article

تفاوتی نمی کند که زمینه کسب و کار شما در چه زمینه ای می باشد اما اگر شما موارد زیر را احتیاج دارید نیاز به طراحی سایت دارید!

ممکن است شما سفارش طراحی یک سایت فوق حرفه ای را به تیم اف دیزاین دهید. اما نحوه استفاده از امکانات آن را ندانید و مانند یک سایت معمولی با آن رفتار کنید. این کار باعث می شود هزینه هایی که برای طراحی سایت وردپرس کرده اید، از بین بروند. اما با دریافت آموزش نحوه استفاده از سایت ، می توانید به بهترین شکل از آن استفاده نمایید.

در ابتدا باید به تعریف این ابزار برنامه ریزی بپردازیم و اینکه چرا باید از این ابزار در درست کردن محتوا استفاده کنیم. همانطور که از اسم این ابزار مشخص است، باید گفت تقویم محتوا یعنی برنامه ریزی و ثبت فعالیت ها و رخدادهای یک بازاریابی محتوایی که شامل مواردی مانند: نوع محتوا، موضوع محتوا، زمان انتشار، نام نویسنده، کمپین های تبلیغاتی، مصاحبه و غیره می شود.

اما تعرفه طراحی وب سایت قابل مدیریت است تا در نهایت با استفاده از مشاوره های تخصصی و بررسی نیازها، قیمت نهایی معقول و به صرفه باشد.

ایجاد یک هویت دیجیتال تنها به معنای ساخت یک وب سایت و منتظر مشتری نسشتن نیست. وب سایت شما بنیان آنلاین شرکت شماست. این بنیان اصلی ترین نقطه تماس مخاطب و ماشینی برای تبدیل مخاطب به مشتری است.

درگاه پرداخت مهم‌ترین بخش یک سایت فروشگاهی است. در واقع سایتی که درگاه پرداخت نداشته باشد را نمی‌توان یک سایت فروشگاهی به حساب آورد.

. برای خود بسازید و اصلا نیازی به هزینه زیاد جهت طراحی وب سایت با استفاده از این پلتفورم ها وجود ندارد.

پلاگین یک قطعه کد اضافه است که بر روی سایت شما اضافه میگردد. این موضوع باعث می شود امکانات اضافی به سایت اضافه شود. وردپرس دارای هزاران پلاگین رایگان و پولی می باشد. حتی امکان پلاگین نویسی اختصاصی برای قسمت هایی که لازم است وجود دارد.

درصورتی که قصد دارید کسب کار و حرفه خود را متحول نمایید نگران قیمت طراحی وب سایت خود نباشید چراکه یک وب سایت حرفه ای بسیار بیش از هزینه ای که برای آن می کنید برای شما درآمد ایجاد خواهد کرد و برعکس یک وب سایت غیرحرفه ای ، شما و شرکت شما را نیز غیر حرفه ای جلوه خواهد داد و هیچگاه انتظارات شما و مشتریانتان را برآورده نخواهدنمود.

  با سلام و سپاس از شما. متاسفانه هیچ تعرفه مشخص و رسمی برای طراحی وب سایت وجود نداره. دلیل این موضوع گسترده بودن روش ها و متدهایی هست که میشه باهاشون وب سایت طراحی کرد.البته خدماتی مثل پشتیبانی و همچنین مسائل سخت افزاری مثل نوع هاستینگ هم توی قیمت ها تاثیر گذاره. این موضوع باعث شده در کمال تاسف برخی از شرکت ها از عدم آگاهی مشتریان خودشون سو استفاده کنن و قیمت های خیلی بالایی برای رو برای طراحی یک سایت معمولی و حتی بی کیفیت دریافت کنن.

یک سایت برای فعالیت مستمر و درست، نیاز به پشتیبانی دارد. اکثر کسب و کارهای آنلاین تخصصی خودشان یک نفر یا یک تیم را برای پشتیبانی از قسمت های مختلف سایت استخدام می کنند. اما با توجه به هزینه بالای نیروی متخصص، خیلی از شرکت ها ترجیح می دهند پیشتیبانی سایت خور را به شرکت طراح سایت خود بدهند.

همین موضوع باعث شده تا طراحی وب سایت و تولید سایت اثرگذار نیازمند دانش و تخصص بالا باشد. پس نتیجه میگریم طراحی سایت کاملا تخصصی بوده و با نگاه سطحی نمی توان در دنیای امروز رقابت کرد. ما شما را یک قدم جلوتر از رقبایتان قرار خواهیم داد.

قبل از طراحی وب سایت جستجو کنید. امروزه اگر دقت کنید هزاران سایت در منلع جهان و در کشورمان ایران که این سایت ها به جهتی ممکن است رقیب اصلی شما باشند طراحی و راه اندازی می شوند.

این فیلد برای اعتبار سنجی است و باید بدون تغییر باقی بماند .
برای طراحی و تدوین برنامه منظم بازاریابی دیجیتالی، لازم کلیک کنید است مراحل آن را یادداشت کنید. برنامه ریزی مدون بازاریابی شامل بخش هایی است که بعد از نگارش مراحل برای ساخت و اجرا محتوا با استفاده از ابزار مورد نظر طراحی می شود.

مشتریان شما می توانند با جستجویی ساده به شما برسند و از خدمات شما بهره مند شود.

همین حالا استراتژی سئو سایت خود را تعیین کنید ، تلاش برای لینک اول

نکته حائز اهمیت این است لینک منبع که در جدول بالا تنها برخی از ویژگی ها و امکانات پر طرفدار ذکر شده است.در حقیقت برای اضافه کردن ویژگی اختصاصی که در نظر دارید و یا هر امکان دیگری که در این لیست وجود ندارد هیچ محدودیتی برای برنامه نویسان و طراحان شرکت آوینا وجود نداشته و دانش و تجربه تیم های مختلف در این شرکت امکان طراحی و اجرای پیچیده ترین فرایندها برای وب سایت را فراهم کرده است.

قالب سایت یکی از مهم‌ترین بخش‌های هر فروشگاه اینترنتی است. خوشبختانه هزاران قالب رایگان و پولی با طرح‌های مختلف برای وردپرس تهیه شده است.

برخی شرکت های طراحی سایت بواسطه سابقه بیشتر برند مطرح تری دارند و برخی نیز از طریق هزینه های هنگفت تبلیغاتی در لینک های ابتدایی جستجوی گوگل قرار گرفته اند.البته تاکید می کنیم که اشاره ما به همه شرکت های طراحی وب سایت حاضر در صفحه اول جستحوی گوگل یا همه شرکت های قدیمی نیست. نکته ای که قرار است در این بخش راجع به آن صحبت کنیم این است که برخی شرکت ها بواسط سابقه بیشتر و نام تجاری خود و همچنین تعداد بالای مشتریان ، قیمت های بسیار بالایی را جهت طراحی یک سایت ساده اعلام می کنند.

نرم افزار وردپرس را باید روی هاست نصب کنید. دامنه آدرس سایت شماست که کاربران با وارد کردن آن فروشگاه شما را می‌بینند. در مقالات زیر راجع به هاست و دامنه توضیحات بیشتری داده‌ایم.

مثلا یک بار از شرکتی کمتر شناخته شده هاست خریدم و سایتم را روی آن راه‌اندازی کردم. بعد از مدتی به دلیل نگرفتن بک آپ از طرف آن شرکت، تمام اطلاعات سایت من از بین رفت.

شما با سئو می توانید سایت خود را به صفحه ی اول گوگل برسانید. نگران نباشید! تارینوتک با دارا بودن متخصصانی در این زمینه می تواند شما را به بهترین شکل د گوگل بالا ببرد.

می خواستم بدانم این توضیحات مگر برای ساختن سایت با وردپرس نیست؟

هر زمان که سازنده بخواهد می تواند با دستکاری آن ها، به اهدافی که دارد برسد. توضیحات این قسمت مفصل است و در این بخش امان پرداختن به آن وجود ندارد.

همین موضوع باعث شده تا طراحی وب سایت و تولید سایت اثرگذار نیازمند دانش و تخصص بالا باشد. پس نتیجه میگریم طراحی سایت کاملا تخصصی بوده و با نگاه سطحی نمی توان در دنیای امروز رقابت کرد. ما شما را یک قدم اینجا جلوتر از رقبایتان قرار خواهیم داد.

برای اضافه کردن فروشگاه به سایتم، شما کدوم روش رو پیشنهاد میدید

بنابراین فریب ظواهر سایت ها را نخورید! ظاهر سایت یکی بخش های بسیار ساده وب سایت است که معمولا نیاز به دانش خاصی ندارد و هر طرحی که مد نظر شما باشد را می توانید در سایت خود داشته باشید.چیزی که در طراحی مهم است چیدنِ عناصر مهم وب سایت در بخش های مهم است. از این حیث هر وب سایت بر اساس نوع کاربرانی که دارد با دیگری متفاوت است. بسیار مهم است تحقیقات لازم، مثلا در مورد نوع حرکت چشم کاربران روی صفحه مانیتور قبل از شروع کار طراحی وب سایت انجام گرفته باشد.

Report this wiki page